fredag 17. desember 2010

1 nytt kort..........

......... fått tilbake litt av piffen! Synes det er koselig å lage kort når det er til noen spesielle. Sånn masseproduksjon var tydeligvis ikke noe for meg:-)

Her kommer ett criss-cross kort som jeg har laget for første gang! Var så utrolig morsomt! Likte det kjempegodt, så det skal jeg lage igjen:-)

Mønsterarket er fra Minne-Hjørnet sin kolleksjon. Samme med motivet:-) Bånd fra Nille, og perler fra Kort og godt. Har sprayet tag`n med Glimmermist;-) Også har jeg brukt litt glitterlim:-)

Motivet er fargelagt med Distress:-)



2 kommentarer:

  1. Så nydelig kort! Ja, dette med masseproduksjon blir ikke så givende i lengden. Mye mer koselig med unike saker synes nå jeg da :-)
    Ha en flott førjulstid videre Heidi!

    Gode hilsener fra Tone

    SvarSlett
  2. du lager så fine kort Heidi!! Gleder meg til srappekveld!! - skal bli godt å få litt tips og inspirasjon...står litt stille her nå..!

    Har en award til deg inne hos meg! ;) ta den om du vil ha den snupp!

    klem

    SvarSlett

Takk for besøket:-)