fredag 30. juli 2010

Bikuben.......

..... ble invadert av Kine og meg i går. Det resulterte i ett kort som jeg lagde når Mathias skulle legge seg. Jeg kjøpte meg ark, rub-ons og to nye stempler.Kjøpte masse Maja ark. Synes de er så fine! Også kjøpte jeg litt forskjellig med bånd. Jo, OGså kjøpte jeg oppbevaringsmappe til Diesene mine og Kine og jeg spleiset på en 4 pack med dies fra Nestabilities. Vi bor jo rett ved siden av hverandre. Og det var billigere enn å kjøpe to hver. Det var jo lurt:-)

Det ene stempelet er brukt her. Synes det var så utrolig søtt:-)









Også fikk jeg ett kort av min gode venninne, Kine i går. Det var inspirasjonen til kortet jeg lagde i går kveld:-)






2 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg lyst på en tur på Bikuben også...
    Godt å se at sommerfuglen er godt brukt. Ikke noe bortkastet kjøp, det, nei. Ikke hos meg heller, forresten. Min er vel snart utslitt - huff for en tanke.

    Ha en fin dag. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Å nei, for en forferdelig tanke:-)

    Jeg bruker den på alt jeg. Men det har vært lite kortlaging i det siste pga ferie og barna hjemme. Har jo ikke tid til meg selv. Når den siste er lagt, så er jeg i seng også;-)

    Men utover høsten blir det nok masse masser mer:-)

    Fortsatt god sommer:-)

    SvarSlett

Takk for besøket:-)