lørdag 17. juli 2010

Det er sommer....

............og de tbetyr mye utetid og lite scrappetid. Men.... i helgen er Mathias hos onkel, tante og Oda, så tiden strekker faktisk til. Det har jeg ikke følt på over ett år. Idag fikk jeg tid til å våkne når jeg selv ønsket det, kunne gå i dusjen og være der både alene og i tillegg slippe å gå ut med shampo i håret. Unnet meg selv også en hårkur. Jeg fikk kledd på meg selv (og alle klærne) og sminket meg. Alt dette på en gang uten avbrudd!

LUKSUS!!!!!!!!!!!!!!!

Siljemor var hos mamma og pappa fra i dag til i morgen! Det var veldig deilig, men blir lenge til hun skal bort igjen, da hun har litt ekstra som man må ta hensyn til.

I morgen er hun 4 mnd og det har jeg feiret med 2 kort og 2 LOèr:-)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:-)