fredag 1. oktober 2010

Bikuben og supre jenter.................

jeg fikk en forespørsel av Heidi og Anne Marit om jeg ville være med på Bikuben! Selvfølgelig ville jeg jo det! SPesielt når min nye "ting" er blitt fargelegging med distress. Jeg trengte jo voldsomt mange farger:-)

kl 9 i dag tidlig reiste vi avgårde og kjemien stemte supert (ihvertfall for min del;.) ) Og som vi koste oss! Fikk handlet 2 Magnolia stempler og fikk ett av dem, fordi jeg kjørte. Som jeg gleder meg til barna er lagt i kveld! Da skal jeg kose meg masse og fargelegge! De fine nye stemplene mine...............Kjenner jeg er i drømmeland!

Istad var det litt rolig herhjemme, så da prøvde jeg meg litt. Ble mindre feil enn tidligere og feilene var ikke like store, så jeg synes det er fremgang!

Må lære meg masse, men det å sette sammen farger er virklig noe jeg trenger å øve meg på. Også ble buksa og skjorta litt for lik her synes jeg. Men øvelse gjør mester!

Fikk noen tips av Heidi og Anne Marit så den store feilen jeg har gjort tidligere, den ble det ikke noe av denne gangen:-)

Best friends!!


1 kommentar:

  1. Hei igjen!!
    Ble veldig fin denne,Heidi:))
    Lekre farger og et aldeles nydelig motiv ♥
    Må bare si det igjen, hatt en kjempefin dag i en herlig butikk og med et herlig reisefølge:))
    Åh som jeg gleder meg til å ta fatt på de nye stemplene.. :)) men det må bli etter at jeg har ryddet ferdig på hobbyrommet..hm !!
    Og kjemien, den følte jeg traff rett med en gang !! Veldig koselig,Heidi:))
    Gleder meg til neste gang vi treffes :)

    Go'klem fra meg:)

    SvarSlett

Takk for besøket:-)