lørdag 30. oktober 2010

Morsomt -brettejulekort-.......

.......veldig morsomt å lage altså. Men ser og merker når jeg lager ting, at jeg burde ha handlet. Ting stopper litt av seg selv for jeg ikke har alt jeg burde ha. (ha ha ha ha. dette kommer jeg kanskje alltid til å si. Mye vil ha mer;-) )

Kortet er voldsomt inspirert fra Anne Marit :-)

Mangler blant annet noen juletekst stempler. LItt lange tekster på en måte. Blir nok en tur til Bikuben når det kommer masse penger på kortet:-)

Motivet har jeg fått fra Anne Marit og fargelagt med distress. Har brukt litt glitter på også. Bånd fra Bikuben og ark fra her og der:-)

God helg:-)


3 kommentarer:

  1. Såå fint det ble ♥ Det motivet er bare så utrolig koselig.
    Flinka!
    Jeg sitter og maler og maler.. Håper det blir kort ut av det etterhvert.

    Ha en fortsatt trivelig kveld..
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint,Heidi:))
    Motivet er bare sååå fint, og du har fargelagt kjempeflott!! Nå fikk jeg veldig lyst til å lage sånt kort også.. :))
    Forresten, nydelig pynteark!!

    Stor klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Fant bloggen din jeg *smiler*
    Tusen takk for et veldig koselig besøk i går og lille snuppa di var jo bare helt skjønn!

    Ha en fortsatt deilig helg!

    Klem Tone

    SvarSlett

Takk for besøket:-)