søndag 13. juni 2010

FANTASTISK!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........

Det er akkurat det Ikea er. Hvis man bruker fantasien, så kan man finne utallige oppbevaringsting til vårt store (?!) utvalg av scrappeting der:-) Ingvild og jeg dro i går kveld etter at de fleste barna var lagt og tok oss en jentetur. Hvor vi kunne titte på akkurat det vi ville uten en mann som står og sukker og stønner og vil videre. Men vi fant også fort ut at halvannen time var ingenting der oppe. Vi raste igjennom, men jo noen skatter ihvertfall:-)

Jeg kjøpte en magnetlist

Som jeg kan henge denne bøtta på. Vet ikke helt hva jeg skal ha oppi den ennå, men det finner jeg nok fort ut av, må bare få lagt de søte små for kvelden først;-)
Så fant vi bokser med magnet på. disse har jeg puttet blomster oppi. Det var 3 stk i en pakke, så jeg kjøpte to pakker;-)


Også dette stativet som jeg kan henge på. Akkurat nå er det uferdige kort oppi, men får se hva den blir brukt til til slutt:-)


For en fangst når vi jentene drar alene:-) En skikkelig godfølelse i går! Gleder meg til i kveld. Og da kommer vel min nyinnkjøpte Epic Six i bruk igjen;-)
Ha en fin dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:-)