mandag 28. juni 2010

I dag igjen......

..............er det scrappekveld. Og det skal være hos meg fordi kriss og Mathias skal til Trondheim, så jeg er alene hjemme med Siljemor. Er bare Ingvild og Kine som kan i dag også, men som vi skal kose oss. Har savnet veldig å scrappe i det siste faktisk, men har ikke hatt tid. Har malt og beiset terrasen. også er det litt hektisk med alle sammen hjemme:-) Men som vi koser oss. Og vi har vært heldige med været i ferien våres.

Lurer på om jeg skal ringe til Minnehjørnet i dag og høre om de har sommerfugl puncher jeg. Har så innmari lyst på det. Også skal jeg bruke min epic six i dag selvfølgelig;-)


En annen ting som jeg har lyst på, som må bli om en lang stund, er Promarkers. Har meldt meg på kurs over sommeren, men tusjene er så dyre. Men jeg synes at det blir så utrolig pent når man bruker de. Sjekk ut både Heidi Og Gro sin blogg. De er kjempe flinke til å fargelegge med Promarkers begge to!






Ha en kjempe fin uke alle sammen!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:-)