fredag 18. juni 2010

Gårdsdagens produksjon.........

.................Fikk laget to kort i går. Ett bestillingskort og ett til. Bestillingskortet er snart ferdig, men jeg klarte å ødelegge fargeleggingen. skal prøve å få gjort det i kveld og tatt bildet av det.

Dette kortet skal vi gi til onkelen og tanta til kriss for vi får låne hytta deres.

Ganske enkelt kort, men sånn jeg liker det. Det er glitter rundt kanten og så har jeg tatt glitter på blomstene, men det kommer ikke så godt frem.

Jeg vil gjerne ha tips til å ta gode bilder, så detaljene kommer bedre frem. Jeg klarer det aldri:-)

Ha en super fredag og en god helg!

Klem

2 kommentarer:

  1. Kortet er kjempefint. Trenger ikke alltid være så mye pynt.
    Vet ikke om du bruker Macro-knappen når du tar bilde. Symbolet er en blomst, og er fin å bruke når du tar nærbilde. Det hjalp iallefall meg. (Og så har du jo picknik.com (tror det er sånn det skrives)og auto-fix, et tips jeg har fått av Åse-Linn.

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  2. ok, så flott. skal prøve neste gang:-)

    Jeg har photoshop. det kan jo hjelpe det og. har ikke tenkt på å bruke det engang.

    får prøve på neste bildet:-)

    SvarSlett

Takk for besøket:-)