fredag 11. juni 2010

Morsomt med ny.......



............... stansemaskin:-)


Har prøvd min nye Epic Six. Synes det er veldig greit med Silhouetten også, men når jeg bare skal bruke enkle ting, er det veldig greit med stanseren som jeg kan sitte med hvor som helst.




Synes kortet ble fint jeg:-) Og ser at jeg blir flinkere og flinkere. Det blir også kreativiteten, som jeg sliter litt med å finne;-)
Som dere ser, så liker jeg veldig godt enkle kort (eller så er det at jeg ikke klarer det bedre;-) ) Får se om noen mnd om jeg har endret "stil" .......





God helg!

Blir så sur. Tok bildet liggende, men det lagrer stående. Så snudde jeg det og lagret på nytt, men allikevel så legger det seg inn sånn. Noen som kjenner til dette?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:-)